CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isha's Reality World........

Glide into my blog ~~~~

Tuesday, April 19, 2011

OH MY GUCCI................

Hey guys n gurls out there.......
Long tyme no c n hear........
Ok entry kali adalah mengenai sstu yg aku nampak n dgr sampai terbawa ke mimpi........
Nak tau pe dia.........ok ikuti lah kisah nye.......
Slamat membaca guys n gurls.......

Semalam mak aku layan la segmen astana kat astro ria yg di-host olehh KAK NITA kita yg popular tue….
Tujuan rancangan nie adalah untuk menunjukkan design ssbuah rumah mewah lagi  gah di seluruh pelosok dunia nie….
Mcm2 la rekabentuk N interior yg kita leh nampak kat dlm umah mewah yg terserlah tue…..mcm2 konsep yg digunakan ala bollywood la Hollywood la kollywood la malaywood pun ade….eh ade ke malaywood???? Hehehe…..

Tp yg pasti mmg perhhh la umah depa….untung nya sapa yg jd anak depa….jd menantu pun ok gak…hehehe…
Berangan pulak  aku nie…. OH MY PRINCE CHARMING……….. aku yg masih available…….huahuahua……
Nk dijadikan cite yg pendek la kan…..

Episode smlm mmg dpt merangkap jiwa n batin ku…..
Ade la satu family yg paling popular nie ( identity dirahsiakan) bawa la KAK NITA kita round2 umah agam dia…..dr atas ke bawah……kiri ke kanan….dpn ke blkg…..
Lps tue KAK NITA kita tanya la dia ape hobi nya…..
Sekali dgr je hobi dia mau terbeliak mata aku…..hobinya adalah KUMPUL KERETA beb….

Bukan calang-calang keta U…..harganya sampai cecah sejuta ringgit yea bukan rupiah….
Bila ditanya mesti bawa org special je kan memandangkan keta tue 2 seater…..sekali dia bgtau bw mak p pasar  xpun bw adik g skolah….ruginya…..hurmmmmmm……
Klau la aku dpt nek keta tue…..berangan la pulak aku nie kan….

Keta yg kedua plak lg dasyat…. Keta satria biasa je….harganya dlm lingkungan RM 20,000….
Mesti korang ngat pe yg dasyat sgt berbanding keta yg pertama tue…..
Hah nak tau x cite dia mcm nie…..
Keta satria tue dia p overhaul n customize sampai jd harga mencecah RM 200,000….
Dasyat x dasyat mamat nie punya hobi…..
Mmg gila bagan la keta dia….sporty gila….mmg tukar habis ciri2 dia….
Sound system dia x yah cita la…..mmg gempak suit…….

Untung la sapa yg jd bakal dia…..
Yg kita leh buat ialah tgu la PRINCE CHARMING kita tersendiri  dtg nek pe skyline ke? Ferari ke? X pun nek kuda ala gaya fairytale pun leh gak…..hahahahaha

Gempak x story gua kali nie…..gempak gila kan….HAHAHAHA
Ok la tue shj dr gua buat masa nie…..
Byk keje nie….gua chow dulu ea…
Adios amigos amiga…….

www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment