CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isha's Reality World........

Glide into my blog ~~~~

Tuesday, April 5, 2011

ApaKan DaYa-ku Sbg SeoRang InsaN YanG LeMaH

kenapa yea bila kita makin membenci ssorg tue n makin kita nk lupakan dan nk hapuskan smua perkara mengenai dia , pasti akn teringat kat dia.....
ade je benda yg akn muncul ttg dia.....knp ea...?
ssh sgt ke nk singkirkan dia drpd hidup aku....?

makin lama aku cuba nk lupakan, makin kerap aku teringat & terbayang ttg dia....
dan makin kerap tu la hati aku x tenteram langsung....
selama nie aku hidup bebas n bahagia je sebelum aku mula mengenali dia....
perasaan aku bagai seekor rama-rama yg terbang sambil
menikmati kehidupan yang indah.....

akan tetapi pada saat aku mula mengenalinya hidup aku terus berubah....
aku hidup dlm keadaan yg sgt gundah....
hati aku sentiasa x tenteram bagaikan inginkan sstu....
pada hakikatnya ia sungguh berbeza apabila aku mulai mengenali dia ngan lebih rapat....
aku cuba tuk melupakan dia.....

But wat shud i do klau......
setiap kali hati nie meminta tuk kenang ttg dia….
Tp aku da pasrah ngan lumrah tuhan yg aku nie bukan tuk dia…..
tp apakan daya aku Cuma seorg insan yg lemah dimana tidak dpt hadapi
kenyataan bhw dia bukan tuk aku….
Kemungkinan akibat drpd tekanan perasaan nie pasti smua akan
berfikir ke arah yg negatif....
But iman aku masih kuat lg tuk mengambil langkah yg x berapa nk waras tue....

Adakah ini di katakan jodoh…?
Adakah ini dikatakan cinta...?
Adakah ini dikatakan perasaan aku semata-mata...?
Entah lah......

Aku beserah pada ketentuan ilahi.....
Apa nk jadi.....jadilah.....!!!!!!!!!!
HURMMMMMMM.......!!!!!!!!

Itulah luahan perasaan aku ketika nie........


feeling sorrow N speechless......


www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment