CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isha's Reality World........

Glide into my blog ~~~~

Wednesday, April 20, 2011

alahai.........

entry kali nie mode lebih kepada ke-merepek-kan sebab aku x tau nk buat pe skunk....
pening den memikirkan-NYA.....
bukan pe tempoh praktikal sebenarnya da lama abis.....
tapi aku still kat ofis lagi untuk meneruskan perjuangan aku disini......

x sampai hati untuk meninggalkan mereka......
selama 4 bulan aku disini bagaikan aku telah menemui satu keluarga bahagia yang baru buat ku.....
perasaan sedih mulai bertandang di hati kecilku....
kalau boleh aku hendak keje je kat sini....

bila aku meninggalkan tempat nie pasti byk kenangan pahit dan manis akan selalu ku ingat sampai bila2....
x pernah aku menjumpai rakan-rakan yang sesempoi mereka....
aku da anggap mereka sebagai kakak2 serta abang2 aku sendiri....
mereka byk membantu aku semasa aku dalam kesusahan serta byk mengajar aku sstu yg baru....
akan aku ingati setiap yg diajar dan menjadikannya sbg platform untuk aku meneruskan perjuangan yang lebih jauh kelak...
aku ambil kesempatan nie untuk mengucapkan tima kasih byk2 atas segala nya....
jasamu akan ku kenang......huhuhu......

tempoh praktikal nk abis da tp aku masih belum mula membuat report lagi....
ape nk jadi cik SCHA oiiiiiii.......
bawa2 la sedar dari mimpi n angan2 tue....
cepat2 la mula buat report tue....
org lain nk abis da....yg awk tue mcm siput yg malas je x gerak2 lg.....
cepat2 gerak.....n mula karang report tue skunk jugak....

mulai saat nie aku berazam tuk tidak bermalas-malasan lagi....
aku nk mula buat report aku n target untuk abis kan sebelum isnin dpn....
CHAIYOK-CHAIYOK SCHA..........
berikan lah aku semagat yg kuat n kukuh....
YA ALLAH>.............

ok la aku nk sudahi dahulu karangan serta luahan perasaan aku buat masa nie....
biasa la aku nie tgh mcm kucing kehilangan anak je bab rakan2 taulan aku yg slalu aku gendong x dtg arinie....
tue yg mood x berapa nk ceria....
huhuhu.....
ok la jumpa lagi dlm entry yg lain ea..... www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment