CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isha's Reality World........

Glide into my blog ~~~~

Sunday, February 6, 2011

Ungkapan Si Pria kepada Si Dia.......


 What day is it?
And in what month?
This clock never seemed so alive
I can't keep up and I can't back down
I've been losing so much time.....

Cause it's you and me
And all of the people with nothing to do
Nothing to lose
And it's you and me and all other people
And I don't know why
I can't keep my eyes off of you

One of the things that I want to say just aren't
Coming out right
I'm tripping on words
You've got my head spinning
I don't know where to go from here

There's something about you now
I can't quite figure out
Everything she does is beautiful
Everything she does is right

>
>
>
>
>
>
>
>
>>

Ku telah miliki 
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau fahami
Ku fikir ku salah mengertimu

Ooo....aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu....

Walaupun semua
Hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup.......






ungkapan ini aku extract dari sebuah novel yang terkemuka......
mohon ampun kepada penulis kerana mencuri ayat-ayat ini......
aku ambil kesempatan ini......
cuma ingin meluahkan bahawa.....

saat aku membaca ungkapan diatas....
ia membawa satu erti.....perasaan yang sangat mendalam......

aku dapat menghayati  erti disebalik setiap patah perkataan yang ingin disampaikan kepada si dia....
betapa pentingnya si dia dalam hidup si teruna itu........

kadang-kadang aku pun terfikir akan berjumpakah aku ssorg yang akan meluahkan ungkapan seperti ini kepada ku suatu hari nanti........

how romantic would it be..........
i just will be stunt when there is some one express his feelings towards me like what had i read in this novel.........
such a romantic couple...........

i wish to meet some one............
will i be.......?
when will i meet such a person.......?
what i have to do now is..........
just sit back n wait for the right person.........


tiba-tiba jadi seorang gadis yang jiwang plak.........
seorang gadis yang ingin merasai~~~~
apakah itu cinta.....?
bagaimanakah perasaan itu.......?
bilakah perasaan itu akan timbul........?
apakah tanda-tandanya bahawa perasaan itu telah wujud 
dalam diriku.........?
adakah aku sudah bersedia tuk menerimanya.......?
adakaha aku sudah bersedia tuk mengaharunginya.........?

doakan kejayaan ku.........
semoga aku bertemu ngan PUTERA IDAMANKU suatu hari nanti..........
insyallah.............





waiting for the right person..............

www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment