CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isha's Reality World........

Glide into my blog ~~~~

Friday, February 4, 2011

Satu Penantian Yang Telah Tercapai.....


salam manis kepada smua....
pasti anda smua agak kaget ngan tajuk nie kan....
pasti hati anda ingin mengetahui apakah penantian tersebut....
impian ku yang sekian lama di-impikan telah ku capai walaupun tidak sampai ke tahap yang sempurna....
aku masih baru lagi.....
aku baru sahaja mengambil langkah yang pertama untuk 
mencapai-nya....


masih terdapat byk rintangan dan dugaan yang harus aku lalui dan harungi untuk mencapai tahap kesempurnaan...
masih memerlukan tunjuk ajar dari yang pakar mahupun yang telah menggapai tahap kesempurnaan....
insyaallah dgn berkat bantuan dari mereka....
satu hari yang akan mendatang pasti aku akan menggapai tahap kesempurnaan seperti mereka.....



adakah aku layak......?
adakah aku mempunyai semangat yang gentar untuk 
mencapai-nya & mengharunginya....?
adakah aku akan berjaya....?
di manakah perlu aku menemui jawapannya.....?
di manakah pangkal jalan untuk menggapai tahap itu...?

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>>

pasti ada berasa pelik & ingin tahu apakah impian aku......
adakah anda bersedia untuk mengetahui-nya......
ketika anda menemui jawapannya pasti ada yang akan terkejut...
malah ada yang akan tergelak......
ada juga yang kan memperlekehkan & mensia-siakan impian ku......

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>>

SATU PENANTIAN YANG KIAN LAMA KU TUNGGU DAN TELAH TERCAPAI ADALAH......

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

~~~~~ADA BLOG TERSENDIRI.........


hihihihihihi............
jgn marah yea.....
saja mau bercanda ngan anda smua...........
ini adalah impian kecilku apabila melihat rakan-rakan ku begitu asyik ngan blog masing-masing....
berkat tunjuk ajar kekasih hatiku iaitu NUR SYAKIRA YANG COMOD........
aku berjaya memperolah blog aku tersendiri........
terima kasih sahabat praktikalku.........hihihihihi
akan aku berkongsi impian ku yang sebenar yang masih belum dicapai pada masa akan datang..........


SEKIAN DULU LUAHAN HATI MENGENAI IMPIAN KECILKU...............


sehingga kita bertemu lagi di lain hari..........









www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment